Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petrph

3. 7. 2012 11:57
v případě ČD jste asi vedle

Sice  mají  možná špinavé zastaralé vlaky a mizerné služby,a dokonce je stát musí na vybraných tratích dotovat-ale to kupodivu jen a jen z toho důvodu, že o provoz na těchto tratích žádná konkurence- a to dokonce bez státních dotací zájem jezdit nemá.

Řekněte Jančurovi ať obsadí všechny tratě, do všech Horních Dolních po republice a provozuje si tam bez státních dotací pro něj ziskovou dopravu. A celé ČD se můžou zrušit a stát i kraje ty peníze na dotace ušetří :-)

0 0
možnosti

Jiri Hemerle

3. 7. 2012 12:08
Re: v případě ČD jste asi vedle

rozumím Vám, otázka je, zda stát, potažmo daňoví poplatníci, skutečně MUSÍ dotovat vybrané trati. Pokud je železniční doprava na těchto tratích neefektivní, a to i pro privátní firmy, je jistě lepší, pokud tento prostor vyplní např. soukromý autobusový přepravce. Skutečně je někdy výhodnější a komfortnější autobusová přeprava, v rozsahu minibusu a jistě je i flexibilnější.

0 0
možnosti

Zani

3. 7. 2012 10:26
V zásadě máte samozřejmě pravdu.

S ČD na 100%. S těma solárníma panelama, už to tak jednoznačné asi nebude. Když němci začali s dotacema, tak to byly a jsou dotace na výkup sluneční energie, bylo to v době , kdy kvalitní panely stály majlant. Ideou bylo rozjet výrobu, aby se panely staly levnější. To zafungovalo perfektně, vznikla spousta pracovních míst, zlepšila se technologie a na obnovitelné zdroje  dnes doplácí běžný němec asi 1,9 €ct/kWh. Jenže teď je tu levná konkurence z Číny, místo  na střechy se se z panelů stavěj solární parky a pracovní místa kvapem mizí. No němci už maj taky pozměněný dotace a hlavně je jasně dané, kdy bude dotacím konec. Můžou si tedy dopředu spočítat náklady.

0 0
možnosti

Karl Novak

3. 7. 2012 9:27
No jistě !

R^R^R^

0 0
možnosti

Antek

3. 7. 2012 9:22
Dotace z EU

EU nám milostivě dává dotace na věci,které sama určuje.Je tu veké ale.Kolik musíme odvést peněz do EU,respektivě kolik jim zůstane za to přerozdělování?

2 0
možnosti

jendazmoravy

3. 7. 2012 9:00
No, s těmi dráhami byste mohl být objektivnější

Pokud někdo bude jen vyzobávat pár atraktivních spojů, tak doopravdy dotace nepotřebuje.

0 0
možnosti

marek.voksay,blogidnes

3. 7. 2012 9:09
Re: No, s těmi dráhami byste mohl být objektivnější

v rámci objektivity si zjistěte co provedli socdemáčtí hejtmani, když se Regio-JET chtěl dostat do regionální dopravy , a oni jako jeden muž přesto uzavřeli nevýhodnější smlouvy s ČD ....... vy "objektivito"Rv

0 0
možnosti

marek.voksay,blogidnes

3. 7. 2012 8:56
Máte pravdu ...

R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3371x
jsem svobodný a samostatně myslící člověk, pro kterého je skutečná svoboda a odpovědnost, nikoliv anarchie a bezpráví, tou nejvyšší hodnotou v životě.